Te vrem în familia TANDEM!

Lucrează cu noi

Îți place să lucrezi în echipă și îți dorești un mediu de lucru orientat spre rezultate și foarte provocator? Atunci te așteptăm în familia TANDEM, unde peste 300 de angajați din România și Republica Moldova fac fericiți peste 10 000 de clienți anual.

Ne poți trimite CV-ul tău la adresa: [email protected], iar la subiectul email-ului te rugăm să specifici orașul și jobul pentru care aplici. Vor fi contactați doar candidații selectați.

Joburi București

Responsabilități:

  • Consilierea clienților la nivel de showroom privind varianta optimă de mobilier și furnizarea de informații complete asupra produselor și serviciilor;

  • Oferirea celor mai bune soluții tehnice și estetice în vederea configurării mobilierului

  • Participare activă pentru identificarea nevoilor clienților, precum și găsirea soluțiilor de ridicare a nivelului de satisfacție a acestora;

  • Realizarea unor rapoarte cu situația clienților consiliați;

  • Întocmirea documentelor necesare finalizării vânzării și livrării produselor;

  • Cunoașterea perfectă a produselor comercializate, a condițiilor de acceptare și lansare a comenzilor, a condițiilor de plată și livrare;

  • Evitarea reclamațiilor și solicitarea recenziilor pozitive ale clienților

  • Realizarea activităților de telesales pentru creșterea numărului de clienți

  • Vine cu idei inovative și le implementează pentru dezvoltarea afacerii

  • Respectarea procedurilor, normelor și reglementărilor interne.

Ce oferim:

  • Pachet salarial competitiv format din salariu fix.
  • Bonusuri stabilite pe criterii de performanță (schema de motivare).
  • Bonuri de masă
  • Dezvoltare personală prin cursuri intensive de specialitate.
  • Posibilitatea de avansare odată cu creșterea companiei care este în ascensiune
  • Mediu de lucru plăcut.

Candidații interesați ce se regăsesc în cele descrise mai sus, sunt rugați să trimită CV-ul la adresa [email protected], cu indicarea titlului “Consilier vânzări”.

Responsabilități:

  • Preia apelurile telefonice și solicitările primite prin e-mail/online (chatbot);
  • Oferă servicii de informare și consultanță clienților;
  • Contactează clienții pentru a le specifica soldurile de plată și statusul comenzilor.

 

Candidatul ideal:

  • Are competențe de comunicare eficientă, capacitate de învăţare, abilităţi de organizare şi negociere, este orientat spre rezultat;
  • Deține abilități de operare PC (Microsoft Word, Microsoft Excel) și operare internet, în special social media;
  • Este capabil să lucreze în echipă.

 

Ce oferim:

  • Salariu motivant;
  • Bonus de performanță;
  • Program de instruire profesională;
  • Posibilitate de avansare în carieră, de dezvoltare în noi arii de competență;
  • Mediu de lucru stabil;
  • Atmosferă plăcută de lucru.

 

Candidații interesați ce se regăsesc în cele descrise mai sus, sunt rugați să trimită CV-ul la adresa [email protected], cu indicarea titlului “Operator prelucrare date”.

Joburi Oradea

Responsabilități:

  • Realizează target-ul de vânzări;
  • Comunică profesionist și exemplar cu clienții, identifică necesitățile acestora și propune soluții optime;
  • Transmite comanda clientului către furnizor, urmărește executarea acesteia în bune condiţii conform contractului încheiat.

 

Candidatul ideal:

  • Are experienţă de muncă în domeniul vânzărilor;
  • Cunoaşte diferite tehnici de vânzări;
  • Are competențe de comunicare eficientă, capacitate de învăţare, abilităţi de organizare şi negociere, este orientat spre rezultat;
  • Este capabil să lucreze în echipă.

 

Ce oferim:

  • Salariu motivant;
  • Bonus de performanță;
  • Program de instruire profesională;
  • Posibilitate de avansare în carieră, de dezvoltare în noi arii de competență;
  • Mediu de lucru stabil;
  • Atmosferă plăcută de lucru.

 

Candidații interesați ce se regăsesc în cele descrise mai sus, sunt rugați să trimită CV-ul la adresa [email protected], cu indicarea titlului “Specialist vânzări ”.

Responsabilități:

  • Verifică și încarcă corespunzător mobilierul în mașina de transport;
  • Montează calitativ mobilierul atât la domiciliul clientului, cât și în showroom;
  • Verifică buna funcționalitate a mobilierului montat și asigură eventualele reglaje necesare;
  • Parcipă la procesul de recepție a mărfii.

 

Candidatul ideal:

  • Posedă permis de conducere categoria B;
  • Este o persoană responsabilă, organizată și respectuoasă;
  • Deține abilități de lucru în echipă;
  • Are experiență în montarea de mobilier.

 

Ce oferim:

  • Salariu motivant;
  • Posibilitate de avansare în carieră, de dezvoltare în noi arii de competență;
  • Mediu de lucru stabil;
  • Atmosferă plăcută de lucru.

 

Candidații interesați ce se regăsesc în cele descrise mai sus, sunt rugați să trimită CV-ul la adresa [email protected], cu indicarea titlului “Montator mobilier”.

Responsabilități:

  • Gestionează operațiunile zilnice desfășurate în depozit;
  • Răspunde de planificarea operațiunilor de pregătire comenzi, recepție marfă, livrare marfă, astfel încât acestea să se desfășoare la timp și cu eficiență maximă;
  • Este responsabil pentru asigurarea disponibilității resurselor în depozit, pe termen scurt și lung (oameni și echipamente);
  • Se asigură că marfa este depozitată corespunzător;
  • Verifică calitatea montajelor și ia măsuri acolo unde este necesar;
  • Raportează KPI specifici și asigură îndeplinirea acestora conform instrucțiunilor primite;
  • Răspunde de îmbunătățirea proceselor logistice;
  • Formează și dezvoltă echipa (selecție, instruire, motivare);
  • Verifică întocmirea corectă și la timp a documentelor de recepție marfă;
  • Răspunde de menținerea standardelor de igienă și calitate ale depozitului conform cerințelor companiei;
  • Urmărește modul de implementare a procedurilor companiei, corectitudinea întocmirii documentelor și a înregistrărilor în sistem.

 

Candidatul ideal:

  • Are experiență în domeniul comercializării mobilierului, iar experiența în domeniul producerii mobilierului va constitui un avantaj;
  • Este o persoană responsabilă și organizată;
  • Deține bune abilităţi de comunicare și coordonare.

 

Ce oferim:

  • Salariu motivant;
  • Posibilitate de avansare în carieră, de dezvoltare în noi arii de competență;
  • Mediu de lucru stabil;
  • Atmosferă plăcută de lucru.

 

Candidații interesați ce se regăsesc în cele descrise mai sus, sunt rugați să trimită CV-ul la adresa [email protected], cu indicarea titlului “Coordonator depozit”.

Avantajele noastre

Mediu Profesional: Tandem oferă un mediu de lucru profesional și stimulativ, în care angajații își pot dezvolta abilitățile și cunoștințele în industria producției de mobilier.
Oportunități de creștere: Compania promovează o cultură de dezvoltare personală și profesională, oferind angajaților oportunități de avansare în carieră.
Beneficii competitive: Tandem oferă pachete salariale competitive, incluzând salarii competitive, beneficii suplimentare și bonusuri bazate pe performanță.
Echipă dedicată: Angajații Tandem sunt parte a unei echipe dedicate și unite, care lucrează împreună pentru a atinge obiectivele companiei.
Stabilitate: Cu o istorie de succes de peste două decenii pe piață, Tandem oferă stabilitate și încredere angajaților săi.

Când reușim colectiv, toți reușim individual.
Fiecare are o voce și ne ascultăm părerile.

Despre Tandem

Cu o prezență distinsă de peste 21 de ani în industria mobilei, TANDEM este o emblemă a calității în producția de mobilier. 

Portofoliul nostru cuprinde paturi tapițate, dulapuri elegante, mobilier pentru spațiul de zi, mese și scaune pentru dining, mobilier pentru hol, piese destinate tuturor gusturilor și categoriilor de vârstă.

Nu Ai găsit poziția pentru tine?

Suntem mereu în căutarea candidaților potriviți.
COMPLETEAZA FORMULARUL
PROGRAMEAZĂ ÎNTÂLNIREA